PKD سطح اسید اوریک بالا: می توان آن را از ریشه درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

از آنجا که PKD یک خانواده به ارث برده بیماری است، بسیاری از خانواده ها در مورد این بیماری نگران هستند. برخی از بیماران مبتلا به PKD توسط سطوح بالای اسید اوریک همراه است. این، و آن را ممکن است ریشه؟ نگران نباشید، بعد، لطفا جواب را در مقاله زیر را مشاهده کنید. هر گونه سؤال، شما می توانید پزشکان ما آنلاین بپرسید، و ما به زودی پاسخ داده خواهد شد.

قبل از شروع درمان لازم است بدانید که وضعیت بیماری خود را به وضوح و پیدا کردن عوامل مستعد کننده در بدن شما. به طور کلی، برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، سموم بسیاری در بدن است. در اینجا، ما تست ویژه ای برای PKD، به عنوان شواهدی از سموم در ادرار و 8 آزمون از صدمه به کلیه ها. از طریق آزمون ویژه ما، ما می توانیم می دانیم که چه نوع از سموم در بدن و سطح آسیب به NES خود را سرزنش، کراتینین، اوره، اسید اوریک، β-2microglobulin، cystatin، پروتئین تام در ادرار، فشار اسمزی در ادرار و در نتیجه به نوبه خود. استفاده از اسید اوریک غیر طبیعی کاهش میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR).

پس از ملاقات وضعیت، بیماری خاص خود را دارند، ما درمان ویژه ما برای شما، و "چهار" یک "چهار" یک "" پزشکی را انتخاب کنید "طب سنتی چینی و طب سنتی چینی و هفت درمانهای موثر برای بیماری های کلیوی هستند." طب چینی به معنی چینی سنتی خوراکی، یک بطری از ترکیب Maikang، دوز خارجی از طب چینی (میکرو چینی Osmotherapy پزشکی) و حوضه از حمام پا پزشکی. از طریق حذف کدورت در سم گانه چوبکاری، که می تواند پیشرفت فیبروز کلیوی را مسدود کند. به علاوه، این درمان نیز می تواند سم حالت سکون و از بین بردن سلول های مرده به ارائه یک محیط خوب برای تعمیر سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده و بهبود GFR. علاوه بر این، هفت TCM می تواند جایگزین. و ما می توانیم با توجه به شرایط فردی خود را انتخاب کنید یک یا بیشتر از هفت TCM.

اگر چه PKD یک بیماری ژنتیکی است، به طور موثر می تواند مدیریت بیماری خود و جلوگیری از بدتر شدن. علاوه بر این، ما می توانیم سطح نیز پایین بالا اوریک اسید و دیگر شرایط. اگر شما میخواهید بدانید که درمان های خاص ما، ما از شما دعوت یک ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com برای ارسال، و او را مقدمه ای مفصل در درمان در خارج را. بهترین آرزوها!

http://enfermedad-renal.com/la-enfermedad-renal-poliquistica/1578.html





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک، طب سنتی چینی (TCM) ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: